elektronik sigara

hsv
bir nevi sigara simülatörü. pil, kartuş, likit kutsal üçlemesi ile sigaranın pis kokusu ve arsenik, roket yakıtı dahil ikibinin üzerinde zararlı yanmış atık madde solunmasına karşı zararı görece çok daha az alternatif.
zeitgeist
şu son zamanlarda kullanılırlığının artmasıyla, bir yerler mi yanıyor lan acaba hissine kapılmanıza sebep olabilecek zımbırtı. ulan yeni bir icat da değil ama virüs gibi yayıldı birden. her yerde duman bulutları, her yer bir nargile kafe manyak mısınız mk?
feminen
nargile isteğimi bastıran sigara benzetişimi!

sigaraya kıyasla, nikotin değeri aynı; fakat zifir değeri sıfır! yani, elektronik sigara yalnızca bağımlılık yapıyor; zehir içmiş olmuyorsunuz! almayı düşünüyorum, bu sayede sigarayı neredeyse bırakan 3 arkadaşım oldu, ki "hiç sigarayı aramayacağımı düşünmezdim!" diyen insanlar, ciddi ciddi sigaraya bağımlı insanlar! ben de başlayacağım, belki bu sayede azaltır, sonra da bırakma noktasına gelirim diyorum! şu sıralar anladığım bir şey varsa, o da ölünün değil de ölümün ne denli soğuk ve acımasız olduğu!

p.s : tavsiyeleri bekliyorum sevgili suserlar! bütçe, 0 - 600 tl!
sos
bir aralar galaxy note 7 gibi patlyordu bunlar da... ucuz elektronik sigaralar patlıyormuş dediler. fakat pahalı olanları bile soğuttu kendinden. (hiç kullanmadım)

ortamlarda, ben sadece arkadaşlarımla dışarı çıktığımda içiyorum dersin, kim bilcek?
kutadgu bilig
Hicbir zaman ne sigaranin nende nargilenin keyfini verir. Basta bi hevesle alirsin, sonra manyak duman cikio, hem nikotin oranini da kendin seciosun filan diye kendini kandirirsin, sonra gidecegi yer ya cop, yada birine hediye.

Kangertech fabrikasindan aldigim orijinal evod ve subvod urunleri su an hangi arkadasim kullanio bilmiorum. Iceceksen adam gobi icecen sigarani nargileni, icmeyeceksen birakacan kokten cigerlerin bayram edecek.
mirkut
patlama vs gibi sürekli hakkında karalama haberleri yapılıyor bunun.

mart ayı itibariyle 5 yıldır kullanıyor olacağım. denemediğim sistem kalmadı gibi bir şey. yeri geldi laptopun bataryasındaki pilleri dahi kullandım. ne bir patlama ne bir yanma hiçbir sorunla karşılaşmadım.

piyasada ucuz maldan ziyade sahte mal var. özellikle piller konusunda sahte ürün alınmaması gerekiyor. cep telefonlarının da patladığı bir dönem vardı hatırlarsanız. saçma sapan sahte bataryalardan kaynaklanıyordu bu. bunun için de aynı şey geçerlidir.

alacak arkadaşlarla yurtdışı sitelerine yönlenmesini tavsiye ederim. ya da e.sigaram.us diye bir forum var. burada her türlü detayı bulabilirsiniz.

sakın ha sakın gidip bir ara sokaktaki mağazadan ya da instagram sayfalarından almayın. 200 liralık ürünleri 500 türk lirasına alırsınız ve aldığınız likitin de sahte olma ihtimali yüksek.

ben 5 yıldır likitini de kendim yapıyorum. her şeyini kendim yapıyorum.

uzunca bir süre i stick pico ve melo 2 ürünlerini kullandım. şimdi ise 15-20 gündür vaporesso revenger setini kullanıyorum. çok da memnunum.

sigara gibi hiçbir zararı yok. erciyes üniversitesinden bireysel olarak bunun hakkında araştırmalar yapılıyor. ve bir tanıdığım bunlara katılıyor. bugüne kadar hiçbir olumsuz sonuç çıkmadı ortaya.


sigaraya yapılan bunca zamla birlikte elektronik sigaranın ülkemizde yasal olarak satılmasını beklemek ahmaklık olur zaten.


bıraktığım zaman 2-3 paket camel black içiyordum. hatta en son tütüne sarmıştım. şimdi yanımda birisi sigara içse rahatsız olacak şekildeyim.