confessions

codeboss

1. nesil yazar - hiç

  1. toplam entry 249
  2. takipçi 10
  3. puan 2526

19 nisan 2018 fenerbahçe beşiktaş maçı

codeboss
Göğsüne gelen su dan önce zaten kafasına yediği yabancı bir cisim nedeniyle yaralanmıştı o halde soyunma odalarına doğru giderken göğsüne gelen su şişesine verdiği tepki o psikoloji altında normaldir.
Adamın kafası yarılmasa manyakmı kafasına zımba dikiş yaptırsın,


Hiçbir takımın taraftarı değilim.

emine

codeboss
bir kadın ismi, İnanılır, güvenilir, Sakıncasız, tehlikesiz, Yüreğinde korku olmayan, korkusuz anlamlarına gelir. Arapça olan amine isminin Türkçe karşılığıdır.

aliexpress

codeboss
Dünyanın en büyük alışveriş sitelerinden biri.
Yaptığım alışveriş sonucu yanlış renkte gelen bir ürün sonrası yaşadığım deneyim:
1.adım : gelen ürünü kargo poşeti de net görünecek şekilde fotoğrafını çekin, siparişlerim kısmından ilgili siparişi seçip anlaşmazlık açın, mesajınızı yazın, türkçe yazabilirsiniz fakat kısa ve kolay cümleler olsun, noktalama işaretlerini mutlaka kullanın iki cümle arasında. Kanıt istenecek, çektiğiniz fotoğrafı yükleyin, boyutu 2mb yi aşmasın.
2.adım: satıcı malı doğru gönderdiğini iddia edecektir, hiç sorun değil siparişinize ait ekran görüntüsünü alıp kanıt olarak yükleyin, yanlış olduğunu söyleyin.
3.adım: satıcı özür dileyecek, iade işlemini kapatırsanız PayPal ile ödeme yapacağını söyler, inanmayın, Türkiye de PayPal kullanılmıyor diye cevap yazın.
4.adım: satıcı sizi kandırmak için indirimli başka bir ürün teklifi yapacak, inanmayın. Hiçbir teklifi kabul etmeyin.
5.adım: iptal-iade süresi dolunca kredi kartınıza para iade edilecek.

Not: bu entry türk insanının en iyi düşündüğü mekandan yazılmıştır.

fıkra

codeboss
Güldüren, düşündüren, esprili, kısa hikayelerdir.

Kemal fıkrası;

Uçakta Trump, imam, Kemal ve bir küçük öğrenci seyehat ederken uçak birden arızalanır ancak uçakta 3 paraşüt olduğu anlaşılınca;
Trump ;
"Ben dünyanın süper gücüyüm" der paraşütü alıp atlar aşağı.
Kemal;
"Ben 8 seçim kaybedip de hala koltukta oturan tek liderim" der o da atlar aşağı.
imam çocuğa döner,
"evladım ben yaşlıyım sen al paraşütü yaşamak senin hakkın" der.
Küçük öğrenci gülümser ;
"Hocam ikimiz de kurtulacağız, az önce 8 seçim kaybedip hala liderim diyen adam var ya işte o benim okul çantamı alıp aşağı atladı... "

migros kasiyeri

codeboss
efenim yaşanmış bir hikayedir,
günlerden xx mart 2018 dir, migros'a gittim ufak tefek alışveriş yaptım, kasaya yanaştım, ürünleri verdim, klasik sorular başladı.

kıvırcık saçlı kasiyer kız : money club kartınız var mı ?
codeboss : evet var, numaram 0506.xxx.xx.xx

kredi kartı ile ödeme faslı gerçekleşir, money puanlara bakılır, hiç koca bir sıfırdan ibarettir.
codeboss : ablacım bu karta 3 aydır hiç mi money puan gelmedi o kadar alışveriş yaptım 3 haneli bin TL alışveriş yapmışımdır.
kıvırcık saçlı kasiyer kız (artık kısaca : kskk): bla bla bla, ıh mıh zart zurt, migros ürünleri ve kampanyalı ürünlerden almanız lazım.
codeboss : ben migros markalı ürünlerden pek almam ki.
kskk : "olur mu , almanız lazım, ben hep migros ürünlerinden alırım, türk kahvesi şöyle güzel, şekeri böyle güzel, peyniri şöyle iyi, temizlik malzemleri şöyle kaliteli (saydı, saydı, anlattı durdu). ben hep migrostan alışveriş yaparım" dedi mi dedi.
codeboss : ben işime nere gelirse oradan alırım, a101 de felanca ürün ucuzsa onu alırım, bim de zart ürün ucuzsa onu alırım.
kskk : "ben hiç a101 yada bimden alışveriş yapmam kesinlikle" dedi mi dedi.

neyse efenim tarih 19.03.2018, evime yakın olan a101 den çeşitli gıda ürünleri almaya gittim, reyonları gezerken adını bildiğim fekat buraya yazmayacağım kıvırcık saçlı kasiyer kız ile karşılaştım (kız zaten bizim eve 100 metre felan mesafede ki bir evde ailesi ile yaşıyor, mahallemizin kızı, tanırım kendisini), ürünlere bakıyor, yanaştım yanına,
codeboss : hey, hani sen a101 den kesinlikle alışveriş yapmazdın.
kskk : yok abi yaaa, ben sadece öylesine fiyatlara bakıyorum.
codeboss : öyle mi hmmmm, iç ses (hadi ülen ordan, asgari ücretle çalışan birisin, sen kim migrostan alışveriş yapmak kim, ben bile yapmıyorum, arada sırada indirimli ürünler olursa giriyorum migros a).

neyse bizim kasiyer kız, öylesine dolandı dolandı, hiç bişey almadan çıktı gitti, ben ise alışveriş arabası ile kasaya yanaştım, iyi akşamlar xx ablacım nasılsın, biraz solgun yüzün hastamısın, cevap evet codeboss abi yaa, grip oldum da biraz, atlatacağım inşallah.
codeboss : 2 dk kadar önce çıkan kıvırcık saçlı kızı tanırmısın?
a 101 kasiyeri : evet abi tanırım, karşı arada oturuyor, migrosta kasiyerlik yapar.
codeboss : biliyorum xxx ablacım, alışveriş yapar mı burdan ?
(mahallemizin kızı, onu da tanırız, devamlı alışveriş yaptığımız yer birde, aramızda samimiyet olması normal, mahalle bakkalından hallice sonuçta a101 olsun, bim olsun)
a 101 kasiyeri : yapar abi, peynir alır, sucuk alır, (ıvır zıvır alır, felan filan neyse), ama bu sefer bişey almadan çıktı, ilk defa böyle oldu.
codeboss : hmmm biliyorum ben neden olduğunu.

neyse, nereye gelecek lafın sonu, instagram'a baksan tüm kızlar zengin çocuğu, tüm erkekler babadan zengin gibi, onun misali, sen migrosta asgari ücretle çalışan bir kasiyer sin, neyin havasını yapıyorsun bana kıvırcık, bebekliğini biliriz senin.
0 /